להפסיק לעשות תירוצים – לפצות את המוח לרדת במשקל עכשיו

כמה תירוצים עשית עבור …

* לא מתחיל תוכנית הרזיה שלך
* רמאות על הדיאטה שלך
* יוצא את הדיאטה שלך לחלוטין
* לא פעילות גופנית האם אי פעם עשית את התירוץ הבא?

"כבר פוצצתי את זה – אז זה לא משנה מה אני אוכל עכשיו".
* "אני אתחיל מחר את הדיאטה שלי".
"לכל אחד יש כמה".
* "לא יכולתי להגיד לא למארחת".
* "היה לי יום רע" מגיע "פינוק".
"הייתי משועממת ולא היה לי מה לעשות".
* "אני עייף מדי."
* "לעולם לא אאבד משקל – זה בגנים שלי".
* "אני זקנה מכדי לשנות את דרכי".
* "זה יום ההולדת שלי." (או הילדים שלי או הבעלים שלי או החברים שלי – כל אירוע מיוחד).
* "זה סוף השבוע, אני" טוב "כל השבוע כל כך אני יכול לאכול כל מה שאני רוצה עכשיו."
* "התאמנתי קשה, אז לאכול את הממתק הזה לא ייפגע".
* "אין לי את הזמן." כל אלה הם תירוצים אופייניים אנו משתמשים כדי לחבל במאמצי הרזיה שלנו. אני בטוח שאתה יכול להוסיף משלך לרשימה זו.
אנחנו בדרך כלל לעשות תירוצים דברים שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות – אבל לא באמת רוצה לעשות … כמו גם על דברים שאנחנו רוצים לעשות.
מזון לא צריך לשמש כפרס. מזון הוא דלק עבור הגוף שלנו. תחשוב על "רזה באופן טבעי" אנשים שאתה מכיר. הם לא מייחסים את אותם הרגשות למזון כמו אנשים הסובלים מעודף משקל.
ככל שאתה נותן יותר מזון – יותר תירוצים שאתה יכול / תעשה לעשות את זה. מזון רק נותן לנו סיפוק זמני. זה לא יכול לגרום לנו להרגיש מאושרים או עצובים. זה לא יכול לתקן את הבעיות שלנו. זה לא יכול להפחית את הלחץ שלנו של פגישה מועד חשוב בעבודה. זה לא יכול לפתור את המאבק שיש לנו רק עם בן הזוג שלנו, ילד, הבוס, חבר וכו '
בסדר, אכלת כמה עוגיות – לאכול את התיק כולו לא הולך לשנות את העובדה שאכלת אותם מלכתחילה. זה פשוט עושה דברים יותר גרוע, כי אתה כבר צרכו 1000 קלוריות במקום 100. אז אתה יכול להרגיש אשם אז אתה תופס עוד שקית של עוגיות .. וזה נמשך עוד ועוד …
עצור עושה תירוצים. ככל שתבצע יותר, כך קל יותר להפוך את הבא ואת הבא. להתחיל לבזבז את הזמן שבו השתמשת כדי להפוך תירוצים כדי להפוך את המטרות.
כתוב "סיבות כי תוכל להשיג את המטרות שלך!"
תחשוב על התירוצים שאתה עושה בדרך כלל עבור אכילת יתר ו / או לא לממש. החלף את התירוצים עם מטרות.
לדוגמה במקום לומר "אני לעולם לא לרדת במשקל – כי זה הגנים שלי."
תגיד לעצמך … "אני אאבד את המשקל על ידי שינוי הדרך בה אני חושב על אוכל בעקבות התוכנית שלי.אני במודע לעשות את הבחירות שלי מזון מבוסס על מה הכי טוב לבריאות שלי."
"אם לא נשנה את הכיוון שלנו, סביר להניח שנגיע לאן שאנחנו הולכים". ביטוי סיני
זכור אם תמשיך לעשות את אותו הדבר שתמיד עשית – תמשיך לקבל את אותן תוצאות בדיוק.
ההבדל בין אותם אנשים לרדת במשקל ומי לא עושה הוא פשוט כמה תירוצים הם עושים.