שחקני טלוויזיה SET עברו לאיפור airbrush

קתרין זיטה ג 'ונס לובשת את זה. גם ג'ניפר לופז. למה? איירברש איפור יוצר חוויה ללא רבב – כמעט כאילו צילמת את התמונה שלך ורץ אותו באמצעות Photoshop.
הנה איך זה מבצע. נפח זעיר של איפור יסוד מתמחה הוא מעורבב עם כמה טיפות של מים מינרליים, לאחר מכן מרוסס על החוויה שיש לה שרביט. התוצאה הסופית היא למעשה כיסוי מוחלט, למרות זאת. אתה בסופו של דבר נושאת בסיס כמות קטנה יותר, אבל יש לסיים ללא רבב. הוא אפילו מסתתר מתחת לעיגולי עיניים ורוזצ'ה.
משאבים עבור יישום הבית Airbrush
מדחס airbrush
שרביט airbrush (מעת לעת המכונה עט)
צינור (מחבר את שרביט יחד עם מדחס)
בסיס איפור
מים מינרליים
משתמשים בפעם הראשונה יכולים לקבל את המוצרים בערכה. לאחר מכן, כל מה שאתה עשוי לדרוש הוא הבסיס. צפו פגז מתוך 120 $ ל 600 $ או נוספים כמו המימון הראשוני שלך. ברגע שיש לך להשיג את ערכת, רק את תג מחיר נוסף הוא הבסיס, אשר עשוי להיות כ 20 $. חלק מהארגונים יוצרים מדחסים מדורגים, שהם הרבה יותר קלים לשימוש ברכב ולנסיעות.
איך אתה יכול ליישם
אחד. מניחים מספר טיפות של בסיס לתוך הגביע המיועד שלך, יחד עם מספר טיפות של מי שתייה. (כל סוג יכול לקבל הנחיות משלו מאוד לספר לך כמה טיפות של כל להשתמש.)
זוג של. להחזיק את השרביט על 6 עד 10 סנטימטרים מן העסקה שלך, ולרסס את התערובת במעגלים רכים יותר מאשר העימות והצוואר. לעולם לא לשאת את שרביט במקום אחד. לשמור אותו זז. ואל תרסס אותו לתוך עיניך. עצור עיניים עצומות אם תוכל.
3. אפשר להתייבש. אם אתה רוצה, אתה יכול ליישם את המעיל השני. אחרי זה יבש, אתה טוב ללכת. לא יהיה צורך עבור הגמר או הגדרת אבקה.
איזה סוג של קרן לקנות
איירברש איפור יסודות זמינים בשני סוגים: מבוסס סיליקון מבוסס מים רגיל. מקצוענים רבים מציעים את הסיליקון, מצהיר כי זה יוצר מראה קצת יותר מושלם. אתה צריך לקנות אייר מברשת ייעודי – אתה לא יכול להשתמש בסיס קבוע שלך התקנים אלה.
צער לגמרי עסקים חינם
החדשות הגדולות הן העובדה כי ארגונים רבים airbrush לעשות יסודות שאינם בבעלי חיים נבדק. Dinair Airbrush איפור, OCC, ו Luminess הם בין כמה אכזריות, לא יצרני עלות.
סומק וצללית
אתה יכול להשקיע סומק מוכן airberush וצללית, למרות שזה עשוי להיות כרוך בהשגת זרבובית מיוחדת עבור שרביט. אבל ברגע הבסיס הבסיסי שלך יבש, אין דילמה באמצעות הסומק שלך אבקה משותפת ואיפור עיניים.
חוזק Airbrush
לאחר airbrushed, אתה טוב ללכת בערך 10 או 20 שעות, עם אופייני של כל סביב 16 שעות. זה לא לשפשף כמעט על שום דבר או להיעלם לתוך הנקבוביות שלך.
אם אתה חולק את האיפור – למשל, בשיטת הנישואים, שיטת הברזל היא סניטארית, כי היא כמעט ולא נוגעת בעור.
חלק עם ערכות וקרנות עשוי להיות מנוצל על הרגליים, כדי להסתיר ורידים discolorations. זה מסמל שום התחתונים- hose, גבירותיי!
תוצאות ספציפיות, למשל קעקועים סטנסיל, מיושמים בקלות רבה.
חסרונות Airbrush
זה יכול להיות יקר, במיוחד בהתחלה מאוד.
יישום האיפור הוא זמן רב וצריך את המכשירים, יכולת לספק, אספקת מים, והרבה שטח.
אתה צריך ליישם את זה בעצמך אז אתה לבד, אתה חייב לעשות לפחות את החלקים של היישום שלך יחד עם העיניים עצומות. אתה לא רוצה לקבל את המוצר במו עיניך.
אתה לא יכול לזרוק אותו לתוך התיק שלך כמו שזה אפשרי עם איפור מינרלי או בסיס קבוע.
כאשר אתה משתמש איפור airbrush עסקה טובה, אתה יכול לחשוב על איזה סוג של מסכת העימות. אף אחד לא יש עובדות סופיות עם זאת רק על כמה הפתרון שלך תקבלו לתוך הריאות שלך.
עם זאת, כי אולטרה מושלם, נקבוביות, כמות קטנה יותר אפילו הצצה הוא בעצם רעיון נעים מאוד. יש נשים שאפילו האיפור מסתיר כמה מקמטים וקמטים. אם אתה רוצה את הצצה, איירברוש איפור בהחלט שווה לשקול.
עכשיו יש לנו מידע נוסף על הנושא הזה אתה יכול בהחלט להיות שוקל גלישה: תרופות הביתה אקנה neutrogena אקנה.